2011. október 28., péntek

SIXTH SENSE fekete szoknya különleges felvágással - Jelenlegi ára: 2 200 Ft


Megvételre kínálok egy SIXTH SENSE (C&A) márkájú nagyon csinos fekete alkalmi szoknyát.
Beleírt méret 36-os, de lemértem, hogy könnyebben eldönthesd jó-e rád.
Újszerű állapotban kínálom eladásra, csak egyszer volt rajtam.
Ceruzaszoknya, kétrétegű. Nyolcrészből szabott, nagyon csinos.
Anyaga 5% elasztánt is tartalmaz, tehát rugalmas.
Szép övvel, elején csattal kapcsolható össze.
Dereka gumis.
Hátul középen felvágással, mely különleges varrással díszített, fotóztam.
Most pedig beszéljenek helyettem a képek!
Postai feladás: ajánlott levélként.
Súlya: kb. 500 gramm, így 355, - Ft + 225, - Ft (ajánlott).
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz.



Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Az aukció vége: 2011-10-27 14:46
. SIXTH SENSE fekete szoknya különleges felvágással - Jelenlegi ára: 2 200 Ft

Fontos