2012. január 8., vasárnap

Nádas Péter : Az égi és a földi szerelemről - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Nádas Péter : Az égi és a földi szerelemről
„ Ezt a könyvet az alkalom szülte, mint a tolvajt. A Fidesz Akadémia szervezői, Csörgő Tünde és Víg Mónika arra kértek, hogy tartsak előadást a "nemi szerepek és a nemek princípiumai” témaköréről. A felkérést örömmel elfogadtam, hiszen olyan témáról beszélhettem, mely immár évtizedek óta foglalkoztat. Az előadást ezerkilencszáznyolcvankilenc szeptember huszonhatodikán megtartottam. Az élénk fogadtatás, és tudományos műfajokban jártasabb barátaim határozott elutasítása arra ösztönzött, hogy gondolataimat bővebben kifejtsem.
A bővebb kifejtés érdekében se szerettem volna olyan területekre tévedni, ahol műfajomnak nincsen kompetenciája, vagy olyan módszerekhez folyamodni, amelyek távol állnak eddigi gyakorlatomtól. Vállalkozásom kockázatosságával természetesen tisztában voltam és tisztában vagyok. Nem végeztem önálló kutatásokat, nem kívántam és nem is kívánhattam tudományos igényű munkát írni; hangosan gondolkodom, s ez a saját műfajom szabályai szerint bocsánatos bűn. "
(Nádas Péter)
ISBN: 963 15 4359 5
Kiadó, kiadás éve: Szépirodalmi Könyvkiadó, 1991
Nem szakadt, nem gyűrött, jó állapotú, de a könyvtesten (a lapok élén) apró foltok vannak.
A könyv súlya: 220g


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-07 18:41
. Nádas Péter : Az égi és a földi szerelemről - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Fontos